SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA YANG TA SEBERAPA INI OK . . SO INI BLOG SAYA KAN?? HAA . . . DH JADI HAK SAYA UNTUK MEREPEK OR SYIOK SNDRI DISINI . . IF ADA YG TA SKA TU . . LEYH ARR TRUS GERAK KAN CURSOR ANDA DAN TEKAN (X) DI ATAS SANA OK :)HOPE ENJOY IT

Friday 12 August 2011

BUAT LELAKI DI LUAR SANA

-sy x bngga kal0 psngan saya ada master atau Phd p0n
-saya x bngga kal0 psngan sy bljar di luar ngri p0n
-saya x bngga kal0 psngan sy b'gaji bsar p0n
-saya x bngga kal0 psngan sy cntik atau hands0me
-TAPI saya akn BANGGA jika dia ada agama dan dia mengamalkannya....
p/s:renung2kan &selamat beramal..^_^ ♥


Lelaki yg BAIK---> lelaki yg boleh bimbing wanita ke jalanNya ◕Lelaki yg COMEL---> lelaki yg berpakaian baju melayu dan menuju ke masjid ✿Lelaki yg SWEET---> lelaki yg selalu bercakap dengan nada yg rendah ◕Lelaki yg ROMANTIK--> lelaki yg mnghadiahkan sebuah doa setiap hari ✿Lelaki yg CHARMING--> lelaki yg mengingatkan si dia tentang ibadat ◕ITU lah LELAKI yg menjadi igauan wanita .. InsyaAllah.....

SUKA?dh tu tunggu pa lagi !!like jer :)

No comments:

Post a Comment

segalanya yang tercatat diatas semuanya milik saya sepenuhnya